Klachten
Het kan altijd voorkomen dat het niet helemaal gaat zoals gepland.
DFW neemt u klachten altijd in behandeling en serieus.
Wanneer u een klacht over een product, levering of service heeft kunt u deze per mail info@defabriekswinkel.nl indienen. U krijgt een bevestiging per mail wanneer wij uw klacht hebben ontvangen hier in zullen wij ook aangeven door wie deze klacht behandeld zal worden. u ontvangt dan binnen 2 weken een bericht. Samen met u wordt er dan gezocht naar de beste oplossing.
Wij behandelen elke klacht individueel.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via CWB erkend
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Heeft u een klacht over een product?
Wanneer u een klacht heeft over een product kunt u hier over telefonisch contact opnemen. Wij zullen u dan via deze weg in behandeling nemen. Het kan ook zijn dat wij u vragen ons te mailen met uw klacht en bestelnummer zodat wij via die deze weg met u kunnen comuniseren.
Als het gaat om een productfout, dan zullen wij de garantie in werking zetten.
Wij ontvangen dan graag de volgende informatie van u.
- Uw Bestelnummer?
- Naam waar op de order is geplaatst?
- Graag aangeven om welk artikel het gaat.
- Vermeld graag uw klacht. Wij ontvangen graag een nauwkeurige beschrijving.
- Indien er schade aan het artikel is ontvangen wij ook graag een foto. (hier kunnen wij achteraf ook om vragen.
Heeft u een klacht over ons bedrijf?
Bij DFW de Fabriekswinkel staat service hoog in het vaandel. Wij hechten veel waarden aan uw tevredenheid. Wanneer u niet tevreden bent over onse service of producten, horen wij dit graag. Uw aanmerking / opmerking zien wij als gratis advies waar wij van kunnen leren. Zo kunnen wij onszelf blijven verbeteren.
Algemene voorwaarden
Klantenservice
U kunt de helpdesk bereiken van:
Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Zaterdag van 09:00 tot 16:30 uur
020-7601919
info@DeFabriekswinkel.nl